Fredag

Äntligen har vi fått lov, tyvärr inte sommarlov men ett litet minilov. Just nu är jag hemma hos pappa och har varit det sen igår. Skönt att få komma hem lite. Senare idag åker vi till mamma och är där över helgen, kul att man hinner träffa båda föräldrarna. Har inga planer alls för helg, hoppas bara på att få äta god mat haha..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, 3 dagar kvar i skolan nu, känns jävligt skönt faktiskt men också lite tråkigt.. Men just nu är jag så himla skoltrött så behöver nog lov. Ett prov kvar och någon inlämningsuppgift sen är man klar. Har fått betyg i nästan allt också och är nöjd, kan väl inte bli annat än nöjd.

Snart hoppas jag att jag får körkort också men dröjer kanske någon månad. 3 körlektioner kvar, förhoppningsvis, halkbana inbokad och teorin klar. Är väl bara att boka in prov och uppkörning snart då!

Undra om man ska ut och sola lite idag?
Pusss hej!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback