Gårdagen

Hade en bra dag igår! Den började med att vi var på galaxen och kollade på studenterna och andra som uppträdde. Efter det gick vi till parken vid skolan där alla föräldrar/släktingar väntade med plakat och sånt. Man blir ju asglad av alla glada studenter, och nästa år är det min tur, fan va fort tiden går!! Efter det gick vi till stan och köpte en glass och kollade på när studenterna åkte runt på sina flak. Sen drog Annika med henne hem till hennes farmor, haha, så blev bjuden på lite fika där. Åkte hem och chillade i någon timme innan det var dags att dra in till stan igen. Blev att köpa engångsgrill och lite annat sen satt vi oss i en park och grillade lite, gott! Sen började alla studenter och massa annat folk komma så vi var väl där och i en annan park resten av kvällen, bra dag!

Och nu har äntligen sommarlovet börjat, inte för att det känns som det än, men det är i alla fall jävligt skönt!!

Jag är jävligt dålig på att ta bilder, ska försöka bättra mig så tänkte beställa hem ett nytt batteri till min kamera nu om jag fattar hur man gör..




Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback