GODNATT

Har myst ner mig i sängen nu och ska sova, underbart skönt med lov! Kom alldeles nyss hem från Annika. Vi kikade lite film, åt popcorn och snacka lite skit, det var nice! Innan det spelade jag match med u-laget mot Leksand. Fick spela yttermittfältare, det var riktigt kul och gick bra och så vann vi ju med 5-2, skönt att äntligen få vinna en match! Matchen igår slutade tyvärr 2-2, femte oavgjorda på åtta matcher, inte bra...

Btw, tror jag hade en fästing på mig idag när jag kom hem från promenaden. Är inte riktigt säker om det var en sån men sökte på några bilder och de kom upp lite olika bilder, men jag undrar bara om någon vet om det är farligt? Blev lite smått nervös när jag började söka och det stod att de överförde olika infektioner? usch

Nu ska jag i alla fall sova och så skriver jag kanske imorgon igen, om jag nu har något kul att berätta! GODNATT!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback