Måndag 13 Juni - Funderingar om framtiden

Tjena! Har "jobbat" lite idag om man nu kan kalla det för det. Satt upp några annonser för någon vecka sen om någon ville ha hjälp med gräsklippning och annat, så då fick jag ett samtal igår med en som ville ha hjälp med att gå ut med hunden. Så blir promenad en timme per dag, de dagarna jag kan, och så får jag lite pengar. Helt okej faktiskt när man inte har något annat jobb, så får man ju lite träning också (eftersom jag aldrig tränar annars, haha).



Sen jag kom hem har jag suttit och läst massa olika bloggar om olika resor och sånt. Sen pratade jag med Annika igår om vad vi vill göra efter skolan, och sen kom en kompis hem från USA och highschool förra veckan. Och jag känner att jag också vill göra något kul med mitt liv, något speciellt liksom. Blir både inspirerad och demprimerad av sånt där, haha. Mitt liv känns som himla tråkigt och normalt jämfört med deras, men sen blir man inspirerad att också göra något när alla skriver/säger att de dom gjort har varit de bästa veckorna/månaderna av deras liv!

Jag vill.. Eller jag vet fan inte vad jag vill riktigt?
- Plugga ett år på college
- Ut och resa
- Spela fotboll i Sverige eller utomlands
- Börja plugga till nått roligt yrke
- Vara med vänner
- Lära mig engelska
- Jobba utomlands
??? Det är ju så jävla mycket som jag vill göra men samtidigt vill jag bara vara hemma hos min familj som jag träffar så sällan.. Men vi får väl se vad som händer, något ska jag göra i alla fall!! Har ju trots allt ett år kvar i skolan också sen blir det nog dags att bestämma sig.




Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback