Nya kläder!!

Mamma sov här inatt eftersom vi skjutsade Jonna till Avesta igår, förresten så övningskörde jag hela vägen från Bollnäs till Avesta (3 timmar) och sen från Avesta till Borlänge. Så imorse efter min körlektion (som gick asbra) så åkte jag och mamma till kupolen. Shoppar bäst med min lilla mamma, bero dels på att båda två är lika sega och så kan ju hon betala lite också om man är snäll! Så nu kan jag checka av lite välbehövliga grejer, skönt! Känns förövrigt som det går bra för mig just nu, men det ska man väl inte säga för då vänder det lika fort.. Men lite positiva tankar ändå; fotbollen går bra, körningen går bra, lite pengar rullar in, fick träffa hela familjen igår, lite nya kläder i garderoben, nystädad lägenhet och det mesta känns toppen! I alla fall just nu..

bikini - check
sportbh - check
nya gladiatorskor - check
och så lite annat som behövdes i min garderob, nice!!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback