Söndag

Fy fan va trött jag är, helt död.. Kom hem från skellefteå vid 2 inatt och så var det bara att gå upp i morse för att spela match mot Umeå klockan elva. Vinst med 1-0 idag, riktigt härligt! Efter matchen så drog jag till amerikanskorna där några i laget var och fick äta french toast (hur det nu stavas..) innan vi drog upp till ip för att kolla på U23-landslaget när Sverige mötte USA. Tyvärr förlorade Sverige med 4-0. Var två 93:or med i Sveriges lag också, skitcoolt ju!

Nu ligger jag helt däckad i min säng, orkar inte ens gå och värma en matlåda haha..

här kommer några kassa bilder, men bättre än inga alls :)




Vi som hejade på sverige målade varsin flagga på kinden medan två av amerikanskorna målade hela kroppen och tog med en vovuzela, fan va sjuka dom är haha!! Kanske kommer någon bild!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback