Tisdagen 21 Juni

Igår hade jag fullt upp hela dagen och såna dagar gillar jag! Började med körlektion klockan 9, gick bra bra, men det går så himla segt och när jag skulle boka körlektion fanns det första lediga den 18 Juli (!!), om en månad alltså.. Känns inte som det blir nå körkort för mig förrän i slutet av sommarlovet. Aja, det går nog bra endå!

Senare skulle jag träffa Sara som skulle komma till stan vid halv ett så drog till kupolen en sväng och hittade ett par ljusa jeans som jag letat efter, dessutom halva priset, perfekt! Blev ett linne också, även det halva priset, jag gillar rea alltså! Drog till maximgrillen efter det och tog en glass med Sara, sen åkte vi hem till mig och chillade och åt lite. Sen var det dags för fotboll i det fina vädret, underbart! Efter träning åkte jag och några från laget till Falun och kollade Sverige-Usa U23. Det grymmaste var ju att en i vårat lag hade blivit inkallad, fett coolt!

Annika ringde när matchen var slut och frågade om jag skulle hänga med till Jonte för dom var några stycken där och chillade, eller ja, bara tre stycken haha. Men klart jag följde med, satt väl där i några timmar och snackade innan jag höll på att frysa ihjäl så då drog vi hemåt och sen somnade jag väl direkt jag kom hem.

BRA DAG!

Bilderna är sen matchen i söndags, men dom passar bra ändå. Lånar dom från Sarras facebook..




Här en bild från igår i alla fall, en lite egoooobild..



Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback