6-1!

Vi vann matchen med 6-1, härligt! Har inte förlorat än enda match hittils av seriematcherna, men känns som det kommer bli lite tuffare motstånd snart. Fick spela innermittfältare idag, gick väl sådär, så himla svårt tycker jag..

Nu har vi ledigt tre dagar, enda lediga helgen fram till midsommar tror jag. Men ska inte ta ledigt från träningen riktigt än, imorgon blir det i alla fall gymmet sen får vi se om jag hinner med något på lördag, för som det ser ut nu ska jag till skogsbo och kolla på syrran. Sen på söndag och måndag blir det TRYSIL!!! Så blir ju fyra dagar ledigt från fotbollen men sen kör det igång igen, två matcher nästa helg! Och det är såååå jävla kul! :D

Godnatt på er! :)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback