Boxning

Vi körde boxning och innebandy idag på träningen. Skönt att få avreagera sig lite på boxning, fast stod typ ändå och skrattade hela tiden, haha. Vi körde boxercise tror jag det heter så då är man två och två, den ena med boxningshandskar och den andra med nå andra grejer. Skit jobbigt när man skulle ha de där grejerna på sig och stå emot när den andra slog. Vi körde lite övningar, vissa var rätt svåra och några var superjobbiga. Det var liksom svårt att få in takten och slagen, men det var ju första gången för mig så. Dom två sista övningar vi gjorde var skitdryga, en där vi körde mage (bilden) och sen en där vi körde triceps, träningsvärk imorgon?

Efter boxningen blev det innebandy, kul kul! Idag kom det en ny tjej till laget, Kimberly heter hon. Hon verkade vara super glad och snäll så det blir nog bra. Kul med några nya amerikanskor (tror hon var det) så man kan passa på att träna engelska! Våran tränare pratar ju typ också jämt engelska, tycker det är kul så man märker att man kan lite engelska ändå ;)

Mina armar är typ helt döda efter boxningen, kan knappt skriva för mina händer skakar värsta mycket..


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback