Dags att sova

Jag är så himla trött så orkar inte lägga upp nå bilder idag heller, men jag lovar, det kommer snart!

Sökte ett sommarjobb idag på borlänge energi, tänkte söka på fortum också men där kunde man tydligen inte söka längre. Alltså ofta ansökningsdatumet går ut redan? Det är ju inte ens april.. Men då vet jag det i alla fall till nästa år, men hade ju velat söka i år. Undra om det finns nå mer ställe man kan söka på då? Förslag? Vill ju ha typ sånt där sommarjobb så man jobbar ett par veckor sen är det slut, men får väl försöka söka något vanligt extra jobb också som typ ica eller nått sånt.

Nu ska jag läsa lite på idrottsprovet och sen ska jag sova, sköönt!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback