Fredag 4 Mars

Tänkte skriva "äntligen fredag", men idag känns det inte så eftersom det betyder ju att lovet är slut snart.. Får väl njuta av dom sista dagarna av lovet då med att chilla här i borlänge, och vila upp mig för skolan.

Ligger fortfarande i sängen, funderar på att gå upp och göra lite frukost men har ju ingen brådska, inget planerat idag. Hade gärna gått på kupolen och handlat lite men min shoppingkompis Moa är ju inte hemma, och annars ville jag vara med Annika men hon skulle jobba, och Jossan vill jag också vara med vi har då aldrig tid, fullt upp båda två! Så kan lika gärna ligga kvar i sängen några timmar till och kolla på tv, låter ju rätt skönt faktikst!

Miss u <3

Jag älskar kommentarer!
Postat av: moa

Vi får ta en vända på kupolen när lovet är slut!

2011-03-04 @ 22:15:36
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback