Godnatt!

Tror fan det är besöksrekord idag! Inte för att det är nått att skryta med om det typ bara är 40 läsare, men coolt ändå! Fattas bara några nollor till så har jag snart lika många läsare som Kenza, köör hårt! Fast det är ju inget jag satsar på så det var ju skitsamma. Jag ska satsa på att tjäna lika mycket pengar på fotbollen per månad som så många läsare kenza har per dag vilket är väl typ 50 000-100 000? Det vorje ju inte helt fel ;)

Nej nu ska jag sluta drömma mig bort och sova istället, fast då kommer jag ju drömma ännu mer. Men det jag drömmer när jag sover är väl lite konstigare skulle jag tro, ibland har man ju riktigt sjuka drömmar..

Godnatt!!

Puss på er!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback