Godnatt

Har haft en lite ensam kväll här i min lägenhet, men kanske behövde det så jag känner mig lite piggare imorgon. Just nu mår jag inte så värst bra  i alla fall, känns som det mesta blir fel bara.. Hatar den här känslan, skulle typ kunna lägga mig ner och bara grina, fast det känns ju lite onödigt.. Så nu tänker jag sova istället, imorgon blir det kanske Skogsbo och kolla på hockey om syrran har blivit frisk, hoppas det! Så dålig tajming att hon ska bli sjuk just i helgen när det är dalalagstunering, krya på dig!

Det finns så mycket som jag saknar just nu, känns som jag är i en sån period nu lite grann. Vill bara att allt ska kännas perfekt, men man kanske ställer för höga krav.. Just nu är jag bara trött på allt det här. Ska bli skönt att få åka bort i helgen till Trysil, det blir nog grymt hoppas jag! Men man ska väl inte förvänta sig för mycket då blir man alltid besviken, burkar alltid bli så för mig i alla fall..

Saknar min underbara vän!! Saknar tiderna då det här kortet togs!


Varför blir man alltid så jävla deppig på kvällarna? Känns alltid som mina "deppinlägg" skrivs då, och sen imorgon när jag läser det här så kommer jag undra vad fan jag skrev.. Men just nu känns det så här i alla fall, god natt!


Jag älskar kommentarer!
Postat av: jossan

RING MIG NÄR DU KOMMER HEM!!!!! MISS U2!

2011-03-21 @ 16:51:26
URL: http://jestenberg.blogg.se/
Postat av: Nilsenya

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-05-18 @ 10:36:28
URL: http://nilsenya.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback