Godnatt

Har varit hos Annika enda sen vi kom hem från gymmet, har varit barnvakt med hon åt hennes låtsassyskon eller vad man ska säga. Åå dom är så söta, dom kommer till och med ihåg vad jag heter fast dom är så små, värsta gulliga! Sen när dom små hade gått och lagt sig så hade vi kul med Nadia (tio år ät hon) istället, riktigt kul hade vi. Hon dansade för oss och så satt vi och pratade engelska, och det roliga var ju att hon inte förstod så mycket så jag och Annika hittade ju på massa roliga frågor som hon försökte svara på, haha..

Men jag har faktiskt gjort lite nytta idag och tvättat och sen pluggat med Annika, så vi har inte bara chillat. Annika bjöd på mat, som vanligt, och så glass till efterrätt. Tack så mycket bästa du! :)

Nu är jag riktigt trött så ska sova och hoppas jag känner mig piggare i morgon, älskar torsdagar! Sovmorgon och inte så många lektioner, slutar kvart i två! Godnatt :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback