Godnatt

Träningen gick asuuum! Nu tänkte jag nog mysa ner mig i sängen och kolla på någon film, lite drygt att man inte har någon dvd  men det duger väl att kolla på datorn. Imorgon ska jag verkligen chilla, tror jag.. Mamma har börjat tjata på mig att jag tränar för mycket och jag blir värsta sur på henne, haha. Nu när jag är frisk ska jag väl ändå få kunna träna? Fast lite mycket träning har det ju blivit, men det är ju kul! Fast imorgon kanske det räcker med bara en fotbollsträning då, så jag orkar match på lördag!

Sen kanske man ska börja plugga lite också, känns som vi har hur mycket som helst när vi kommer tillbaks från skolan: fysikprov, engelska text och nyhetsartikel. Orkar inte ens tänka på skolan just nu, men man är väl tvungen när man går natur.. Tycker nästa vi borde få två veckor lov bara för att vi är så bra! Funderar på att bli lärare bara för att man får sommarlov, jullov och alla andra lov, fast lite kortare då.. Nej fatta och vara fotbollsproffs, bara spela fotboll hela dagarna och inte behöva tänka på så mycket annat, det är ju drömmen det!

Nej nu ska jag sluta svamla, godnatt på er! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback