Jobba, jobba, jobba

Måste bara säga att jag känner mig duktig som har ett "jobb" och tjänar lite egna pengar varje månad, okej jag vet att det är många som har det, men ändå. Känns så skönt att man får lite extra pengar varje månad som man själv har tjänat, speciellt när man bor själv och verkligen behöver pengar. Känns som man inte behöver snåla lika mycket heller vilket är superskönt och det som är bäst är ju att man får pengar över som man kan spara till något man verkligen behöver, som typ körkort snart!

Jag hoppas att jag hinner och orkar jobba någon gång nu i mars, men får se om tiden räcker till. Är faktiskt rätt skönt att man får pengar typ en månad efter, i alla fall ibland. Om jag jobbar nu i mars så får jag ju pengar typ på min födelsedag i slutet av april, rätt nice tycker jag!

Ville bara ge lite beröm till mig själv för att jag hinner med att jobba ibland trots att det är så mycket annat, och till alla andra som också jobbar, vi är ju bra!!! Eller hur? :D


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback