Lagfest

Nåt som är jävligt jobbigt är ju att tvätta av sig sminket när man kommer hem, hatar det.. Men är ju skönt dagen efter i alla fall så man inte ser helt förjävlig ut. Kom precis hem från lagfesten. De andra skulle ju ut på krogen nu så då drog vi "småttingar" hem, förutom grytis då, så undrar hur det går för hon, hehe ;) Jag orkade inte chansa på att komma in, för om jag inte skulle komma in så skulle jag fått lov att åka hem igen, lite drygt faktiskt. Men kvällen har faktiskt varit riktigt rolig tycker jag, härligt lag man har! Körde lite små tävlingar och annat kul. Men det värsta av allt var nog när "kaptenerna" skulle tävla om vem som fick in flest marshmallows i munnen, höll fan på att spy. Eller höll inte på, gjorde nog det också, haha, såå äckligt! När jag spottade ut dem följde det ju med lite rosa spya, från hallonen i bålen tror jag.. Asså ni kan ju testa sjävla att trycka in 7 stycken marshmallows i munnen, inte lätt ;)

Förresten, matchen slutade 12-1 till oss! Jag fick hoppa in sista tretti och det första som hände när jag kom in var att jag gjorde mål. Skönt!! Och efter typ 5-10 minuter gjorde jag mål igen, älskar att göra mål! Tror nästan alla i laget gjorde mål, sjukt kul och sjukt ovanligt!

Lägger in två bilder från kvällen, hoppas jag kan få några till från facebook sen ;)
Bild på carro och de två andra kaptenerna..

Bild från en av lekarna vi gjorde, fast den här gången var herrarna med också. Ni vet när man ska para ihop olika kroppsdelar och hålla en lapp där i mellan. Roligaste lappen var nog näsa+armhåla, haha så fräsht!
 

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Sverreviktoria

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-05-10 @ 10:49:53
URL: http://sverreviktoria.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback