Lat

Känner mig riktigt lat nu. Blev inget gym idag, orkade verkligen inte. Eller jag hade orkat gymmat men orkade aldrig åka dit. Men har blivit en riktigt chilldag med Annika och det tror jag att jag behövde. Men snart så ska jag börja använda mitt friskits-kort lite flitigare, fast först har jag ju träning måndag, tisdag, onsdag och torsdag, men på fredag kanske då ;)

Jag och Annika har kollat lite fotboll och sen degat hemma hos cilla (annikas pappas tjej) i hennes soffa, riktigt skönt! Ätit har vi också gjort, så tarv jag känner mig, haha.

Har i alla fall varit lite duktig idag och handlat mat och skickat in min engelska text vilket var jävligt skönt att ha gjort!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback