Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag gymmade
Vad gjorde du kl 08 imorse: pratade i telefonen
Vad gjorde du för 15 min sedan: letade efter låtar att ladda ner
Det sista du sa högt: pusshej, hejdå
Det senaste någon sa till dig: hejdå
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: frukost; youghurt med bär och flingor, äggmacka
Vad var det senaste du köpte: en shaker
Vad är det för färg på din ytterdörr: träfärgad tror jag
Vad är det för väder hos dig nu: har inte kollat ut än, men om man kollar på facebook verkar det vara fint väder och solen lyser också in lite grann
Godaste glassmaken: oj va svårt, men på östäng handlar jag alltid daim!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Sover du tungt: vet inte, har lätt för att sova i alla fall
Drömmer du mardrömmar: Brukar aldrig drömma mardrömmar, men det är väl typ när man blir jagad och aldrig kommer någonstans
Trivs du med ditt jobb: jadå, tjänar i alla fall pengar
Favoritklädsel: det jag trivs i
Favoritlåt just nu: Danza kuduro
Vad ser du om du tittar till höger: Mitt köksbord
Vad gör dig glad just nu: att det är helg
Vad ska du göra härnäst: gå och handla mat till trysil eller gymma
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: det mesta
Kläder just nu: gammal oäåsen-tröja och trosor
Sommarplaner: peace and love, fotboll, bada, sola, chilla
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: varje fredag på musiken, annars har jag spelat keyboard förut
Morgon eller nattmänniska: inget av det, skulle jag tro
Vad är viktigast för dig: att få spela fotboll, min familj och vänner, och att jag får vara frisk
Är du kittlig: beror på
Snarkar du: tror inte det
Stjärntecken: oxe
Äckligaste insekten: inget speciellt, men de mesta insekterna är väl äckliga
Stökigt eller välstädat: välstädadt
Längtar du mest efter just nu: alldeles just nu det jag hade förut, fast det kanske jag saknar mer.. Men jag längtar efter min mamma

Skönt när man kan få gå klädd så här!! Bild från halmstad i somras, började kolla igenom bilderna från mellbystrand för jag ville hitta någon sommarbild. Men skulle nog inte gjort det, usch va jobbigt det va, saknar det..

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback