Måndag 14 Mars

Fan vad fort tiden går, inte alls långt kvar till Trysil nu. Om en vecka så är vi där, eller ja vi är nästan på väg hem då.. Hoppas det blir underbart väder, mycket sol och inge blåsigt. Åååh det ska bli så jävla kul, längtar!! :D

Idag blev det en kort skoldag, bara två lektioner! Skönt att börja med en lugn måndag. Nu har jag nyss ätit och ska väl försöka plugga lite innan det är dags för att gå till träningen. Men först måste jag skicka iväg ett mejl till tränaren för nå flicklag i kvarnsveden. Vi som har fotboll i skolan måste typ vara med på 2-3 träningar med nå flick/pojklag och hålla i typ en övning, så är väl lika bra att få det gjort om jag hinner. Kanske blir kul om man inte har så tröga ungar, men jag har ingen aning vad man ska göra för övningar? Men det visar väl sig..

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback