Onsdag 9 Mars

Hinner inte med att blogga just nu, kom hem för typ en timme sen. När det inte är träning så är det plugg.. Var på läxhjälpen till fem sen hem till Annika och äta lite, tack för maten förresten ;) Sen plugga lite till och nu hoppas jag att jag kan det mesta tills imorgon i alla fall. Ska torka håret nu sen ska jag sova, ska bli skööönt för jag älskar att sova. Man kan fan tro jag är värsta fettot egentligen jag älskar att sova och att äta, låter ju super bra! Haha, men som tur är så älskar jag ju att spela fotboll också! :D

Godnatttt!

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Leia ♥

Hej! :D

Hur är det med dig??

2011-03-10 @ 14:02:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback