Orättvist..

Fan va fort det kan gå här i livet.. Från att ena dagen ha varit helt normalt till att nästa dag så är ingenting som vanligt, att man bara kan försvinna så fort är fan sjukt. Så jävla hemskt så jag börjar gråta.. Kan inte själv sätta mig in i situtationen. Om något skulle hända någon i min familj så vet jag inte vad jag skulle göra, skulle inte klara mig utan dom. Min familj betyder verkligen allt och jag älskar dom så jävla mycket! När nåt sånt här händer så börjar man verkligen tänka så mycket och förstå hur fort livet kan förändras. så jävla hemskt och orättvist! Man måste verkligen uppskatta det man har för en dag kanske det inte finns kvar längre..

Nu sen jag flyttat har jag verkligen förstått hur mycket min familj betyder och varje gång jag träffar dem förstår jag hur mycket jag älskar dom. Även fast man inte träffas så ofta så vet jag inte vad jag skulle gjort utan dom. Min familj betyder fan  allt. Jag älskar er! <3

Okej ingen fattar det här inlägget, men fick lov att skriva av mig..


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback