Sjuk

Vaknade med magsjuka igår (torsdag) så har verkligen inte orkat blogga någonting. Mådde verkligen skit dåligt igår och åt typ ingenting på hela dagen. Låg i sängen hela dagen och längtade hem till mamma. Men nu är jag är, tog tåget i morse, mådde lite bättre sen igår så orkade i alla fall åka hem, men lite jobbigt var det. Nu har jag världens huvudvärk som inte vill gå över men får hoppas jag känner mig lite bättre imorgon!

Missar våran match mot Gustafs idag som började klockan sex, hoppas dom vinner! Hade så gärna velat vara med, derby och allt! Men får hoppas jag är lite piggare på söndag så kanske det blir match då.

Nu orkar jag inte skriva nå mer, ska fortsätta ligga i soffan och kolla på tv som jag har gjort enda sen jag kom hem, hejdå!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback