Söndag 13 Mars

Känns lite som man vaknat på fel sida idag, inte kul. Ångest och jag hatar det. Måste vara med någon snart annars blir jag deprimerad, orkar inte sitta inne i lägenheten hela dagen ju. Men gymma ska jag nog göra i alla fall, så blir jag på lite bättre humör skulle jag tro! Någon som vill följa till friskis? Annars blir det att gymma själv.

Hade velat varit hemma hos mamma nu och äta en fet frukost, men känns som det kommer dröja innan jag kan göra det. Som det ser ut nu kommer jag nog inte hem på  minst tre veckor, men nästa helg kanske jag får träffa mamma och pappa och syrrorna om dom ska till Skogsbo och kolla när Amanda spela hockey med dalalaget, för i så fall ska jag följa! Hade ju behövt jobba också känns det som, för vet inte om jag ska jobba nå i sommar, men har inte tid ju.. Får väl söka nå jobb här i Borlänge, förslag? :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback