Söndag 6 Mars

Nu är jag verkligen helt död, haft fotboll 6 dagar den här veckan och så gymmat 2 gånger också, rätt sliten nu.. Ikväll ska jag bara chilla, kanske gå och köpa lite godis, glass eller popcorn, skulle varit gott! Nu ska jag försöka piggna till lite och laga lite mat. Först tänkte jag om jag skulle äta pizza men nu när jag tänker efter är jag typ inte sugen på det, så blir väl att laga lite mat nu när man har tid och göra några matlådor för den här veckan så slipper jag laga någon mat på hela veckan typ :) Idag blir det nog nått med räkor och nudlar typ, hittade något recept i någon tidning så ska väl testa! :)

Förresten, matchen gick bra och vi vann med 2-0. Känner ju att det är stor skillnad på a-laget och F17 men kul att få spela i alla fall när man hänger med, men lite sliten är man ju.. Och det skönaste var väl att jag fick en smäll på precis samma ställe som igår, ont som fan!

Och en sista grej, tror jag fick ganska mycket fräknar idag på matchen, haha. Det var ju inte lite soligt liksom..

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback