Tisdag - tränat

Idag har jag inte hunnit sitta vid datan någonting. Hem till Annika efter skolan, åt lite mat innan vi (jag, annika och moa) gick till maserhallen och kollade innebandy, IT2-IT3, vet inte vilka som vann eftersom jag inte såg hela matchen. Åkte hem och sen direkt på träning, körde mest fys på träningen och jag har så jävla ont i benhinnorna nu, hatar dom!  Så blev lite laser hos Calle efter träning. Då har man typ någon grejer och lyser med laser mot benhinnorna. Det ska typ hjälpa och göra så att det läker fortare, men vet inte om det funkar så bra, haha.. Och så klart så är jag jämt sist i omklädningsrummet vilket betyder att jag var sist till Calle och fick vänta länge så kom inte hem förrän 8 och träningen slutade 7. Fattar inte hur alla kan vara så snabba på att byta om? Har försökt men det går inte, haha.

Ska väl sova snart också då, godnatt!!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback