Tjena

Har knappt hunnit vara hemma idag, hann vara hemma någon timme innan det var dags att dra sig till ip och nu kom jag hem för typ en timme sen. Så har varit på ip i typ 4 timmar, haha. Tränade f-97/98 först, eller jag hjälpte väl till lite grann typ. Eftersom vi har fotboll i skolan så måste vi ha typ ledarskap så man ska vara med ett lag typ 2-3 gånger, var första gången för mig idag. Det gick faktsikt jätte bra, körde två övningar med dem och det funka skit bra, duktig jag är, haha! Fast det var lite svårt också för jag ville inte bara stoppa övningen och säga ni ska göra sådär istället, men det kommer väl, blev bättre och bättre! Men tjejerna var super duktiga så det är klart det gick bra!

Nu ska jag sova, fotboll 8.00 imorgon bitti!
Godnatt!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback