Onsdag 2 Mars

Dagen har varit bra. Det gick bra hos tandläkaren, inga hål! :) Efter det blev det gymmet med grabbarna, gick bra! Men fan va död i armarna jag var efteråt! Hem till pappa var jag också och prova mina slalompjäxor, dom passade som tur var. Skidorna var ju lite korta men det duger.. Riktigt peppad nu!

Tänkte överraska min mamma lite så köpte semlor innan jag gick till bussen. Gulligt av mig :) Hade förresten en asbra bussresa hem, för såg på min mobil när Sverige tog guld, grymt!!

Semla i varm mjölk=gott!!!


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Magnus

Hej knäppis, nu ska du få en jättefin present av mig! Det är nämligen bara ONSDAG den 2 mars idag, hur bra var inte det då! asg

Hälsa alla!

2011-03-02 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback