Tränat

Fjärde gången jag var på friskis och svettis idag. Ska i alla fall försöka åka dit en gång i veckan så att jag tjänade på att köpa gymkort, det kostade ju ändå 1200..

Strechrummet (eller vad det nu kallas) på friskis är super bra! Man kan köra jätte många övningar där inne med balansboll, käpp, vikter, bolusboll eller ingenting. Det gäller bara att ha lite fantasi! Idag blev det först lite cykling, sen ben i en halvtimme i gymmet och så lite bålstabilitet, mage och rygg i strechrummet i en halvtimmet och såklart lite streching på slutet. Vill bli starkare i bålen (ett av mina mål den här terminen, nå grejs med skolfotbollen) så har börjat träna mycket bålstabilitet. Det är ju från bålen man hämtar kraft! ;-)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback