Trött

Kom precis hem från skolan, fan va trött jag är.. Mattelektionen blev riktigt flummig kan jag lova, men kul var det! Kan nog bero på att alla vi var övertrötta sen helgen, haha.

Ska väl strax gå och handla lite mat, igen.. Orkar inte handla mer mat nu vill fan handla lite annat också. Behöver en ny jacka och skor, så måste nog till kupolen någon dag. Sen ska jag nog fråga om mamma vill komma ner i helgen för vi har match fredag och söndag så lär inte hinna hem någonting den här helgen eller. Får hoppas jag kan klämma in ett eller två jobbpass till i alla fall innan skidsäsongen är slut, känns som jag skulle behövt det.

Men vet ni? Nu ska jag nog kolla på lite kläder på internet och se om jag hittar någon snygg vårjacka! Puss hej!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback