Vi hade i alla fall tur med vädret.. och allt annat!

Kom hem från trysil för någon timme sen. Det har varit en kanon helg! Skitroligt, sjukt och underbart väder. Ångrar absolut inte att jag följde! Men tror jag fick solsting idag för på bussen mådde jag inte alls bra, var helt hyper, snacka älvdalska, hitta på massa rim, översatte massa låttexter till svenska och sjöng.. Nåt fel måste det ju vart, haha. Fräknar har jag i alla fall fått, super gulligt, eller inte!

Lägger upp lite bilder imorgon eller någon dag för har en nybäddad säng och är så jäkla trött så det ska bli underbart att sova! Imorgon börjar ju dagen med fotboll klockan 8.00 så lite utvilad vill man ju vara.

Godnatt! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback