Yo-yo test

Då var yo-yo testet avklarat då (trodde det hette jojo, men tydligen inte..), skönt att ha det gjort! Gick faktiskt riktigt bra. Förbättrade mig sen förra gången, i höstas. Då hade jag typ 17.0 och nu hade jag 17.5 om det säger er någonting, sprang alltså 5 vändor längre :) Nästa mål blir kanske att få 18 då, vilket tränaren vill att vi ska komma upp till, men då är man grymt bra ju. En i laget fixade det i dag i alla fall!
Men nu har liksom inte ens säsongen börjat och när jag gjorde yo-yo test sist så var ju säsongen slut, känns som man borde haft bättre kondition då ju? Så vi borde vara väldigt bra tränad i år liksom ;)

Nu har jag precis ätit lite kvällsmat, smoothie och ägg. Så nice att jag har en stavmixer nu ju!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback