Fredag - fotboll i helgen

Det här har nog varit den tröttaste fredagen i mitt liv, somnade i skolan när jag väntade på Moa. Vi åkte hem till mig och la oss ute på gräsmattan och kollade lite film, somnade också då i typ 1 timme. Sen när moa åkt så sov jag ungefär en och en halv timme till i min säng. Skit trött, tror jag har lite feber kanske, men får hoppas det går över tills imorgon så jag kan följa till Örnsköldsvik. Vi möter ju Piteå imorgon och på söndag med F17 laget. Ska bli kul att få spela lite fotboll om jag orkar!

Dags att sova nu, väntar en lång bussresa imorgonbitti så godnatt med er :)

Kommer nog inte ha någon dator med mig så får skriva på söndag eller måndag hur det har gått!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback