Jag är fan bra!

Lite tråkigt när man får samma mat i skolan som man tänkt äta när man kommer hem, tur att det jag gjorde hemma bliv 100 gånger godare. Den är veckan har jag varit jätteduktig på att laga mat, typ lagat sånt jag inte gjort förut. I tisdags gjorde jag fläskkotlett med champinjoner i någon stuvning (eller vad man säger) och potatis till det, supergott!! Idag lagade jag pasta med skinksås, helt okej det också. Börjar bli rätt duktig på att laga mat ju, haha ;)

Sen har jag varit duktig och fixat MVG i fotboll, CAD och Matte D och ett VG i engelska B. Cred till mig!!!

Men nu ska jag äta upp resten av maten och sen blire plugga lite, träna och ikväll bio (pirates of caribbean), puss hej!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback