PROJEKTARBETE

Någon som är påhittig och vill ge mig lite förslag på projektarbete för har ingen aning vad jag ska göra. Ni som har haft projektarbete vad har ni gjort?

Jag vill typ göra någonting, alltså ingen grej att sälja men typ hitta på nått kul eller nån utmaning. Typ som att träna inför nånting eller bestiga ett berg eller nåt liknade, förslag??? Eller så ska jag göra nått helt annat men jag vet inte vad, skit svårt att komma på någonting ju så kan typ ingen ge mig lite tips?

Det roliga är väl att jag bara kommer få typ 1 kommentar, eller ingen, haha..

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Matte

Gör någonting enkelt, pa't tar upp fruktansvärt mkt tid, gör det lätt för dig så kan du sattsa på de andra ämnerna! du gillar ju att träna gör ngt med träning är mitt tips !:)

2011-05-14 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback