Sundsvall-KIK

Fick göra mitt första inhopp i Norrettan idag. Det var helt felfritt, men det beror nog på att jag bara hann spela någon minut, haha. Matchen slutade 1-1, en mycket skönare 1-1 seger än den förra helgen i alla fall. Och än är vi obesegrade, härligt!

Vi åt middag på scandic i Sundsvall efter matchen, det var visst på samma hotell som vi sov på för 2,5 år sen när vi var där på hockeycup, lite roligt faktiskt. Man kom ju ihåg lite roliga minnen därifrån då, haha!

Men just nu känner jag mig lite deppig, känns så ensamt att man inte har någon att komma hem till när man kommer hem utan att man är helt ensam. Tur att klockan är mycket så att det ändå är dags att sova snart, men känns som jag kommer ligga vaken ett tag.. Imorgon är det match igen och då får jag nog lite mer speltid, F17-laget möter Sunnanå, taggad för vinst nu!!

Godnatt med er! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback