Vardag

Var ju till Umeå i helgen, en lite trip på ungefär 17 timmar. Åkte flyg upp till Umeå, jäkligt fort gick det, man hann knappt upp i luften innan det var dags att landa. Matchen slutade 1-1, surt var det eftersom vi hade haft 3 stolpträffar och 1 ribbträff och dom gjorde ett skitmål med 5 minuter kvar. Så lite mer tur kunde vi ju haft.. Fick sitta på bänken hela matchen men snart hoppas jag att jag får spela lite, är jävligt taggad på det i alla fall!


Cool känsla att vara så högt upp i luften, ovanför molnen liksom!

Här är Några bra låtar som jag taggar med inför match!
Pitbull - Bon Bon (We No Speak Americano Remix)
Pitbull ft. Ne-yo - Give Me Everything
Jessie J ft. B.o.B - Price Tag
Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
Mohombi - Coconut tree
Lucenzo ft. Big Ali - Vem Dancar Kuduro
Lady Gaga - Judas
Basshunter ft. Big Brother - Fest i hela huset
Adele - Rolling in the Deep
Kate Perry ft. Kanye West - E.T
LMFAO - Party Rock Anthem

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback