Veckan

Tagit min första körlektion den här veckan (och också min andra) så är lite närmare körkortet nu i alla fall. Fått tre gröna prickar på teorin också. Vad har jag mer gjort den här veckan då? Tränat som vanligt, fotboll och gym, grymt kul! Nu vill jag bara bli bra i min hand så jag kan träna lite armar också ;) haha, stukade den ju för typ 4 veckor sen och har fortfarande ont, vettefan vad det är men kanske är för att varje gång jag får en smäll eller ramlar på den (ja varje gång jag ramlar så ramlar jag på den jävla handen..) så kanske det går upp igen.

Idag hade vi en tidig träning, klockan 9, och efter det lite snack inför matchen imorgon. Vi åker till Umeå imorgon, blir flyg från Arlanda. Flyget tar typ bara en timme men tar väl ett tag och åka dit så vi har samling vid 6, väldigt pepp på det, haha. Men man kan ju sova hela resan så det blir nog bra.

Nu har jag ätit lite och snackat i telefon med en saknad Jossan. Får se vad som händer senare idag, nooo plans..

Tjooo hej!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback