Tisdag 22 november

Oj, är ju bara en månad kvar till jul snart kom jag på när jag skrev rubriken. Måste köpa julklappar snart tror jag, en fixad i alla fall.

Kom hem från träningen för ett tag sen, fan va kul det är att vi har börjat träna, love it!! Gjorde en omelett med lite trattkantareller, som jag fått med mamma, när jag kom hem, asgott. Men nu tänkte jag plugga lite, håller på att skriva en sammanfattning på typ sex kapitel i kemin som vi har prov på på fredag, kanske kan dela med den till mina classmates om dom är snälla ;)

Idag hade vi simning på idrotten och sen körde vi vattenpolo (typ som handboll i vattnet), askul och asdrygt var det! Och så var det inga regler så man fick ju typ dränka varandra, panik får jag av det.. Men det var kul, tjejerna mot killarna körde vi. Jag vet inte hur många gånger min bikinitopp åkte ner när jag skulle ta bollen, jävligt jobbigt var det i alla fall, haha.

Nej plugg en timme nu sen sängen, ska sova länge i kväll vilket jag tänkt gjort varje kväll och så somnar man jätte sent ändå, eller ja elva kanske inte är jätte sent men för mig är det det, haha..

Pusss hej

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback