Fredag!!!

Äntligen fredag, så jävla skönt!! Jag är typ sämst på att skriva i bloggen men hinner fan inte.. Träning och skolan är väl typ det som tar upp mitt liv just nu och hinner inte ens med det. Förra helgen hade vi i alla fall match i Västerås mot Gideonsberg, skön seger med 4-2 och jag fick hoppa in i typ en halvtimme och gjorde ett mål så är nöjd! Sen stannade jag hos Jossan efter matchen, det var ett tag sen man träffade henne så det var kul. Första gången jag var ner till henne ju så det kändes som att det var dags!

Den här veckan har jag mest pluggat och tränat, som vanligt.. Och så har jag städat lägenheten, vilket behövdes, för imorgon ska ett par kompisar sova här efter våran lagfest. Men först är det match mot Gävle imorgon som gäller och jag ska spela från start, vilket känns skitkul. Men jag är så jävla nervös, usch usch, men det är bara att köra, ska fan visa att jag vill vara med!!

Jag har nyss kollat Sverige-Finland, inte så kul match men Sverige vann i alla fall med 2-1. Nu ligger jag i sängen och kollar på idol, efter det ska jag nog sova för jag är helt slut.

Btw, var med i tidningen idag också eftersom vi ska använda röda skosnören imorgon på matchen för att stöda aids.
Josefine Zandén, Maria Eriksen, Hanna Westerling och Caroline Zandén ser till att få de röda snörena på plats inför lördagens match.

Hoppas allt är bra med er om det nu är några som fortfarande läser min blogg..

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback