Söndag

Vaknade upp med världens nackspärr i morse, det är sjukt vad ont det gör och jag känner mig helt handikappad. Har aldrig haft riktig nackspärr förut tror jag, det här är verkligen inte skönt. Har vetekudden på men direkt jag tar bort den och värmer den så gör det ont igen. Vaknade upp i lägenheten i morse tillsammans med josse och carro, skönt att slippa vakna helt själv. Vi chillade mest och snackade om igår. Vi hade lagfest och det var riktigt kul! Vid tolv åkte jag med dom till tåget för jag skulle upp till Rättviks marknad, mamma och dom var där. Men var inte så kul där för man höll ju på att frysa ihjäl. Usch, måste börja använda vinterjackan snart.. Men det var i alla fall mysigt att få träffa dom och vi avslutade med att äta kinamat, gott som fan, dock hade jag inte sån aptit som jag brukar ha men det gjorde ju bara att jag fick med en matlåda hem, haha ;)

Igår var det ju match, min första a-lagsmatch från start, vilket var skitkul! Fick spela innermitt, inte min favoritpositionen direkt men det gick helt okej. Vi vann i alla fall med 2-0 och säkrade fjärdeplatsen och satte nytt poängrekord i klubben. Sen filmade Carro h åt mig så jag ska se om jag kan klippa ihop någon film av det.

Nej nu ska jag plugga lite, vilket jag hade tänkt ägnat hela den här dagen åt men så blev det ju inte riktigt.. Så ska läsa lite nu innan jag ska försöka sova, bye bye!

Är så glad att jag har så sjukt bra människor runt omkring mig! <3

Carro z, Carro h, jag och Josse hos amerikanskorna igår!

Jag älskar kommentarer!
Postat av: jossan

hejsan plutten jag är hemma tom onsdag v 44 sen styr jag kosan mot ströms igen :) puss

2011-10-18 @ 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback