Torsdag 20 Oktober

Hejsan! Just nu är det lite upp och ner med allt men det kanske brukar vara så den där fjärde veckan varje månaden.. Får hopaps det är därför jag är lite deppig och har ångest om vad jag ska göra efter studenten. Ska bli så jävla skönt med helg imorgon och äntligen få åka hem till mamma, första gången jag åker hem sen sommarlovet. Ska bli så skönt att bara få vara hemma och inte göra ett skit, längtar!! Vi har ju uppehåll från fotbollen nu i typ 3,5 vecka, vet inte vad jag ska göra nu när jag inte har träning haha. Men ska nog försöka vila i alla fall även fast jag redan börjar få abstinens. Idag har jag varit på kupolen en sväng, sen pluggat lite och tvättat i kväll. Men ska försöka sova nu för imorgon har jag fotboll klockan åtta, så är ju inte helt ledig från fotbollen. Sen väntar prov och några lektioner sen min första lediga helg sen i somras, ska bli underbart skönt!

Har inte hänt något speciellt den senaste veckan, skola och fotboll. Sista matchen förra helgen som vi tyvärr förlorade, våran enda förlorade match borta.. Nu hoppas jag bara att man blir med i truppen till nästa år också eftersom då ska dom satsa mer för topp 5 förmodligen kommer gå till superettan, alltså en ny serie. Man har november och december på sig att visa om man ska vara med i truppen och det ska jag fan visa att jag ska! :)

Måste bara säga att jag hade redovisning igår helt själv inför klassen, typ det allra värsta jag vet.. Men det gick bra tror jag men jag var ju hur nervös som helst, kunde typ inte sova kvällen innan så hemskt äre, haha.

Börjar bli lite hungrig men ska nog försöka sova nu så jag får äta frukost snart, älskar frukost! Speciellt på helgerna hemma hos mamma när man inte har nå bråttom och så finns det massa att välja på. Och hotellfrukost, bästa som finns ju! Okej ska sluta snacka mat nu för min mage börjar kurra haha. GODNATT PÅ ER! :)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Ida

Har inte sett din kommentar om städninge förrän nu!

Smsa eller ring AnnMarie eller direkt till Jehab :)

2011-10-26 @ 22:05:00
Postat av: A.L

Bra inlägg :)Haft en bra dag hittills? Kram!

2011-10-30 @ 16:01:21
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet inte riktigt vad det heter företaget i sälen, men ska städa med Sara. Det är inte Jehab iaf :)

2011-11-11 @ 18:06:49
URL: http://annienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback