Fotbollll

Igår var det soltorgsfest, egentligen skulle jag inte gå men så ändrade jag mig i sista stund och det blev en kul kväll! Blev första gången jag gick in på krogen också haha, om de nu räknas för gick bara in en sväng innan vi gick in på flamingo för vi var där så tidigt. Idag har jag varit jävligt trött så har bara tagit det lugnt och varit i skolan förstås. Imorgon väntar en trip till Norrland som många andra gånger i år, vi ska möta sunnanå och umeå i helgen med F17. Ska bli kul!

Nu ska jag kika på fotboll, Sverige-Ungern! Hoppas på vinst och många mål. Har laddat upp med ostbågar och vatten (haha, yey!). Nu börjar matchen så då får jag förhoppningsvis något annat att tänka på ett tag och sen ska jag sova, imorgon lär jag gå upp vid 4 någon gång, lagom skönt..

Vi hörrrs!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback