Fredag 16 september

Men hejsan, jag är typ sämst på att blogga! Och kan inte lova att det kommer bli bättre heller.. När skrev jag sist? typ en vecka sen kanske så kan väl skriva ett långt inlägg om vad som hänt sen dess, enjoy!

I helgen var det matchx2, värmde bänken åt a-laget på lördagen och vi vann med 4-0! På söndagen var det match mot AIK med F17, vi förlora tråkigt nog med 2-1 men vi var ganska bra ändå och jag gjorde ett grymt snyggt mål btw, det var skönt ;) Chillade förresten hemma hos Annika hela helgen också, vi åt fläskfilé, pommes och bea x 2 dagar, gött! Skönt att ha lite sällskap istället för att sitta helt ensam i lägenheten, det är vi nog båda överens om att tycka så det är ju bra!
I måndags var det skola och sen tester på fotbollen, typ styrka, snabbhet, smidighet, spänst och sånt. Det gick okej, förbättra mig på vissa grejer och försämra mig på vissa grejer..
I tisdag åkte vi till Stockholm med skolan, var på strindbergsmuséet, dramaten och kollade romeo och julia, fikade och åt mat. Kom inte hem förrän vid ett på kvällen och då slaggade jag hos Annika. Helt okej dag, även om det vart lite segt där ett tag när vi inte hade något att göra.
Igår, torsdag, så hade vi yo-yo test på fotbollen, asdrygt!! Men det gick faktsikt bra, förbättra mig med typ 5 nivåer, alltså sprang 5 gånger mer den här gången än i våras och så var jag den som sprang längst av alla i laget, eller ja av alla 10 som var med, haha.
Idag är det fredag, hur skönt som helst, och jag vill bara däcka i min säng för att jag är så trött och förkyld. Men nu väntar en lugn träning med F17 först och sen ska jag nog chilla resten av kvällen. Annika och dom tjatar på att jag ska med ut, men är ju inte så jävla pepp på det. Så får se hur jag gör, bye bye! Nu ska jag på träning..

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Lina

ja lär få lov att söka, fast vet inte riktigt vart :D

2011-09-16 @ 17:16:37
Postat av: Annika

Hanna ditt pucko, du SKA med ut? vad är ditt problem! Annika is mad!

2011-09-16 @ 18:39:13

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback