Fredag

Dålig uppdatering av mig men har inget vettigt att skriva.. Äntligen fredag, och veckan har gått fort. Kom hem från träning nyss och nu kollar jag på Idol. Match både lördag och söndag i helgen, värma bänken (men hoppas jag får hoppa in) imorgon med a-laget mot Umeå och sen blir det match mot AIK på söndag med F17!

Det enda dryga med att inte åka hem är att jag måste laga egen mat. Vill ju ha tacos nu när det är fredag och någon annan god mat imorgon, men får väl nöja med min blodpudding haha..

Förresten har jag bokat in ett möte om college nästa år, så om det blir som jag tänkt åker jag till stockholm om typ två veckor och hör vad dom har att säga!

Byeee


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Nyman

Härligt med möte Hanna! Du kommer aldrig ångra dig om du åker:) Kram!

2011-09-17 @ 02:11:22

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback