Lördag 24 september

Okej alla förstår att jag suger på att uppdatera under veckan, men jag har ju aldrig tid och bloggen är ju inte det jag prioterar först liksom. Men nu är det helg så tänkte skriva ett inlägg.

Förra helgen hade vi match i Stockholm mot Vasalund, kommer inte riktigt ihåg vad det blev men 2-0 eller nått. Vi förlora i alla fall. Och det sög verkligen, var inte glad efteråt eftersom jag missat typ 100 lägen.. Sista matchen med F17 för säsongen imorgon förresten mot Djurgården.

Vad har hänt under veckan då? Inget speciellt faktiskt, men gick bara i skolan tre dagar så det var skönt. I måndags hade vi studiedag och då hängde jag med Sara, vi pluggade, kollade film och bakade lite.
Skola tisdag och onsdag. På onsdagen hade jag vi ett litet möte om projektarbete och jag började läsa en bok som var asbra. Förresten så är mitt projektarbete mental träning, det kanske jag har sagt? Men jag ska i alla fall se om jag blir bättre på fotbollen om jag blir starkare mentalt, alltså i huvudet. Har ju inte så bra självförtroende och sånt där så jag tror det kommer hjälpa mycket! Och allt jag läser i böckerna stämmer typ in på mig.
På onsdag kväll kom mamma ner till mig, jag lagade mat åt oss och sen kollade vi lite tv innan vi skulle sova. Fick förresten massa grejer med hon till lägenheten, lite godis och en körkortspresent och så räkningar.. haha. Sen tog hon med alla kort jag beställt, 150 stycken, känns kul att ha lite riktigt kort och inte bara på datan. Så nu har jag bytt ut lite bilder i mina ramar och det vart asbra.
På torsdag morgon åkte jag och mamma ner till Stockholm. Jag skulle på det där mötet om college i USA och det verkar så jävla kul! Problemet är väl att det kostar en del så får väl se hur jag ska få ihop nå pengar, dags att söka jobb kanske? Förresten är det någon som har en videokamera att låna ut? eller någon som vill filma någon match när jag spelar? För coacherna på college vill typ se en film när man spelar så måste fixa en sån. Efter mötet så stannade väl jag och mamma i stockholm, shoppade lite och åt mat. Skönt att få träffa mamma lite också.
Idag så har vi spelat match (a-laget) mot Sundsvall, förlorade tyvärr med 2-0 men jag fick hoppa in i några minuter i alla fall. Alltid något! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra ikväll, laga mat snart och sen chilla tror jag. Har samling klockan åtta imorgon bitti.

Ha en bra lördag alla! Och så skickar jag några kramar till min vän Annika, älskar dig<33333


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback