Lördag idag!

Så skönt med helg och kunna sova hur länge man vill, och sen inte behöva gå upp utan ligga i sängen och slöa istället. Underbart skönt, men det är ju nu man saknar  lite grann att ha en pöjk att mysa med, haha.. Ska väl snart gå upp och göra mig i ordning för sen ska jag och några tjejer i laget dra till vallen och kolla på brage juniorerna.

Hade jätte många konstiga drömmar i natt, fast kommer inte ihåg allt men zlatan vann i alla fall vasaloppet, vi hade en fet pool på gården, sen hade jag plötsligt två små syskon, jag spelade match och var jätte arg och sen var det massa annat konstigt.

Vet inte vad som händer senare idag, ska i alla fall ta det lugnt så min förkylning är borta tills imorgon, hoppashoppas!!

Jag älskar kommentarer!
Postat av: moa

HÖRRU uppdatera lite :-)

2011-09-20 @ 21:01:34
URL: http://moabodinsteen.webblogg.se/
Postat av: Anna

svar: haha just ja det var det! Underbart ;)

2011-09-24 @ 12:42:18
URL: http://annienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback