På väg mot Umeå

Sitter på bussen nu på väg till Umeå efter att vi varit i Skellefteå och spelat mot Sunnanå. Matchen slutade 1-1 och vet inte riktigt om man ska vara nöjd eller inte, vi kunde haft otur och förlorat men vi kunde också spelat lite bättre. Jag kunde absolut varit mycket bättre, kände mig så jävla seg och dessutom fick jag mitt första gula kort någonsin (bara för jag jag var så seg..). Men imorgon då jävlar! Då möter vi Umeå och nu är det verkligen dags för en vinst!

Men något som är riktigt grymt gjort är att a-laget vann mot AIK med 3-2 och det med typ 2-3 startspelare som var halvskadade på bänken, riktigt bra gjort alltså! Om vi kunde haft lite bättre flyt i våras så kunde vi nog legat ganska bra till i tabellen nu.

Men nog snackat om fotboll nu, ska nog fortsätta kolla på filmen jag började titta på på vägen upp.

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback