19 ÅR

Hejsan, passar väl på att uppdatera lite idag på självaste födelsedagen. Fyller 19 år idag, känns ju inte som någon jätte speciellt ålder precis men alltid kul att fylla år!

Idag så spelade vi vår tredje seriematch. Första matchen mot Hammarby vann vi, den andra matchen mot Rågsved förlora vi tyvärr och idag vann vi mot Vasalund med 2-0. Härligt! En i vårat lag fick en jävla smäll i början på första så hon har troligen hjärnskakning, usch, men då fick jag hoppa in i stället. Så fick spela nästan 90 minuter idag så är helt död. Sen var det så himla varmt också så jag höll på att dö, men ska inte klaga på att det är soligt måste bli bättre på att dricka vatten före matchen bara ;) Tyckte det gick helt okej för mig i alla fall, men missade ett par frilägen så det var lite surt, men nästa gång sitter dem!

Åker hem till Älvdalen vid åtta så jag får vara hemma någonting på min födelsedag, vill ju bli firad när jag fyller år, haha. Ledig från skolan måndag och tisdag också så det blir ju asskönt. Men kan nog bara vara hemma till måndag ändå eftersom jag har träningar, men alltid något :)

Ha det så bra så hörs vi!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback