PÅSKLOV

Jag har kommit fram till att jag är jävligt dålig på att blogga, men jag får hoppas jag är lite bättre på det när jag är i USA för då har jag lite mer att skriva om kanske. Skickar en länk till min "usablogg", den är jätteful men det står i alla fall några inlägg där om någon vill läsa om vad som hänt hittils, HÄR är den.

Idag har vi fått påsklov vilket är jätte skönt. Avslutade med ett slutprov i fysik idag, så jävla skönt att det är gjort nu och jag tror det gick helt okej bra faktiskt! Nu ska jag inte räkna ett fysik tal till, inte förrän jag börjar på universitetet i alla fall. Mina planer just nu är ju att åka till USA ett år och sen när jag kommer hem börja på någon kul utbildning och de utbildningar jag funderar på just nu är Samhällsbyggnad eller Design och produktutveckling på KTH i Stockholm eller Väg- och vattenbyggnad eller Teknisk design på Chalmers i Göteborg. Alla är civilingenjörsutbildningar så det är ju plugg i fem år. Jag har alltså ett tag kvar innan jag ska börja jobba men det känns faktiskt skönt, förutom att man lär dra på sig massa studielån..

Nej nu lär jag åka iväg och handla lite mat så jag hinner äta något. Ska spela match mot Korsnäs idag med u-laget eller F17, vet inte riktigt vilket lag det är som spelare men lagen är ju typ samma så..

Just ja! Matchen i söndags gick jätte bra, vi vann med 3-0, jäkligt stabilt, haha. Och jag fick spela cirka 20 minuter forward och gjorde ett mål så det var riktigt kul!

Ha det så bra, puss hej!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback